Δεύτερη νίκη πέτυχε ο ΑΠΟΕΛ επί της ΑΕΛ στο φουτσαλ, προηγείται με 2-0 και βρίσκεται μισό βήμα πριν την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Στον αποψινό δεύτερο τελικό στο Λευκόθεο, οι γαλαζοκίτρινοι της Λευκωσίας νίκησαν με 7-3.
Δυο γκολ για τους γηπεδούχους σημείωσε ο Κουλουμπρής, τα άλλα οι Ελ Κέμπε, Δημητρίου, Ιωάννου, Mπάρος και αυτογκολ του Σπύρου.
Για την ομάδα της Λεμεσού, σκόραραν Κάντζο (δις) και Γκίλμπερτ.
Πήγε πολύς κόσμος του ΑΠΟΕΛ στο γήπεδο, το επόμενο ματς θα γίνει στην Λεμεσό, σε τρεις μέρες.

