Δυο δεύτερα πριν το φινάλε μπήκαν οπαδοί της ΑΕΛ μέσα στον αγωνιστικό χώρο, στον αποψινό τρίτο τελικό διεκδίκησης του τίτλου στο Φουτσαλ.
Προηγούνταν ο ΑΠΟΕΛ με 4-3 στο “Νίκος Σολωμονίδης”.
Οι διαιτητές διέκοψαν το παιχνίδι, αφού η κατάσταση ήταν εκτός ελέγχου. Μερικοί πετούσαν αντικείμενα στο παρκέ, στην πορεία κάποιοι μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο.
Χρειάστηκε η επέμβαση αστυνομικών, για να εκτονωθεί η κατάσταση. Ήταν άσχημες τις εικόνες, βγήκαν στον αέρα και απο την μετάδοση της Cytavision.
Λογικά θα πάρει το ματς στα χαρτιά η ομάδα της Λευκωσίας και θα κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Δυστυχώς η ατμόσφαιρα είχε “φουντώσει” και ήταν τεταμένη απο την περασμένη εβδομάδα…
Όταν στον πρώτο τελικό στην Λεμεσό, είχε δεχθεί επίθεση παράγοντας του ΑΠΟΕΛ (είχε κυκλοφορήσει σχετικό βίντεο).

