Φουτσαλ: Eίσοδος οπαδών και διακοπή στη Λεμεσό…

Δυο δεύτερα πριν το φινάλε μπήκαν οπαδοί της ΑΕΛ μέσα στον αγωνιστικό χώρο, στον αποψινό τρίτο τελικό διεκδίκησης του τίτλου στο Φουτσαλ.

Προηγούνταν ο ΑΠΟΕΛ με 4-3 στο “Νίκος Σολωμονίδης”.

Οι διαιτητές διέκοψαν το παιχνίδι, αφού η κατάσταση ήταν εκτός ελέγχου. Μερικοί πετούσαν αντικείμενα στο παρκέ, στην πορεία κάποιοι μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο.

Χρειάστηκε η επέμβαση αστυνομικών, για να εκτονωθεί η κατάσταση. Ήταν άσχημες τις εικόνες, βγήκαν στον αέρα και απο την μετάδοση της Cytavision. 

Λογικά θα πάρει το ματς στα χαρτιά η ομάδα της Λευκωσίας και θα κατακτήσει το πρωτάθλημα.

Δυστυχώς η ατμόσφαιρα είχε “φουντώσει” και ήταν τεταμένη απο την περασμένη εβδομάδα…

Όταν στον πρώτο τελικό στην Λεμεσό, είχε δεχθεί επίθεση παράγοντας του ΑΠΟΕΛ (είχε κυκλοφορήσει σχετικό βίντεο).

 

Latest news
Related news