Σύντομο ανακοινωθέν απο την επίσημη ΑΕΛ, για την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μάρτινς. Γνωστοποιείται το σκεπτικό…
Και η φωτογραφία που στεγάζει το δελτίο τύπου, έχει τη σημασία της:
“Η Αθλητική Ένωση Λεμεσού ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Hugo Martins για ακόμη ένα έτος.
Η ανανέωση της συνεργασίας εντάσσεται στο πλαίσιο της σταθερότητας και της περαιτέρω αγωνιστικής ανάπτυξης της ποδοσφαιρικής μας ομάδας. Ευχόμαστε στον κ. Martins κάθε επιτυχία στη νέα αγωνιστική περίοδο”.

