Νέα επιστολή κοινοποίησε σήμερα το ΔΣ της ΑΕΛ προς την εκτελεστική, για το κεφάλαιο απονομής δικαιοσύνης.
Ζητούν την λήψη αποφάσεων (προφανώς αλλαγές προσώπων) διαφορετικά, θα προσφύγουν στην επιτροπή δεοντογίας και προστασίας του αθλητισμού και όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ:



