Πριν απο λίγα λεπτά η Ομόνοια με ανάρτηση στα Σόσιαλ Μήντια, γνωστοποίησε ότι δεν θα πέφτει καρφίτσα στο ΓΣΠ την Κυριακή στο ματς με την ΑΕΚ:
“Εχουν εξαντληθεί όλα τα εισιτήρια για τον αγώνα με την ΑΕΚ και για τις τέσσερις κερκίδες του σταδίου.
Όλο το γήπεδο ασφυκτικά γεμάτο και ντυμένο στα πράσινα για να σηκώσει το 22ο και να γιορτάσει στη φιέστα των πρωταθλητών!“.
H AEK παραχώρησε ολόκληρο νότιο το πέταλο, ως εκ τούτου το πράσινο “ηφαίστιο” την Κυριακή, θα αποτελείται απο 22 περίπου χιλιάδες οπαδούς των πρωταθλητών.

