Η φωτογραφία που βλέπετε, ήταν στις αρχές του Ιούνη του 2022, όταν ο Κώστας Πηλέας, έβαζε την υπογραφή του σε συμβόλαιο με τον Άρη. Ήταν στα γραφεία της ταξιαρχίας, με φόντο τον Μώλο (Επίχωση).
Ένδεκα μήνες μετά, ο Κύπριος αριστερός φουλ μπακ, σήκωνε το πρωτάθλημα με τον Άρη. Έφυγε για ένα χρόνο για τον Πανσερραικό, επέστρεψε ένα χρόνο μετά στην Πάφο, πέρσι τον Μάη είχε πανηγυρίσει τον παρθενικό τίτλο με την ομάδα της γενέτειρας του.
Τις τελευταίες δυο-τρεις μέρες, το όνομα του διεθνούς Κύπριου άσου, παίζει στα μήντια. Αρχικά γράφηκε για την ΑΕΛ (υπήρχε ενδιαφέρον και τον Γενάρη), σήμερα λέχθηκε σε ραδιοφωνική εκπομπή (ΣΠΟΡ ΦΜ 95) ότι είναι υποψήφιος και για την Ομόνοια.
Είχε γραφτεί ότι “έπαιξε” το όνομα του και πριν 4 μήνες για τους νέους πρωταθλητές.
Δεν μπορούμε να κάμουμε ασφαλή εκτίμηση, την δεδομένη στιγμή, αν ο Πηλέας θα… διαμένει σε διαμέρισμα με θέα τον Μώλο ή θα τραβήξει προς Λευκωσία μεριά.
Π.Χ.

