Την περασμένη εβδομάδα, όταν έλαβε έκταση στα ΜΜΕ, η υπόθεση με την ανανέωση ή όχι της συνεργασίας με τον Βάισμπεκ, σημαντική μερίδα του κόσμου είχε ενοχληθεί.
Καλώντας την διοίκηση να αφήσει στην άκρη τα θέματα του προγραμματισμού.
Προφανώς έλαβαν τα μηνύματα από τον κόσμο, γι’ αυτό και σήμερα στον ΣΠΟΡ ΦΜ 95, ο Φανούρης Κωνσταντίνου, ανάφερε ουσιαστικά ότι μπαίνουν όλα στο ψυγείο, μέχρι τον τελικό του κυπέλλου:
«Δεν υπάρχει κανένα νεότερο. Θέλουμε να μείνουμε επικεντρωμένοι στο αγωνιστικό και καλούμε τον κόσμο να κλείσει τα αυτιά του. Υπάρχουν ακόμη 22 μέρες να κάνουν όλοι υπομονή. Ότι είναι να προχωρήσει θα γίνει μετά τον τελικό, έχουν παγιοποιηθεί τα πάντα που αφορούν τον προγραμματισμό και δεν πρόκειται να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια. Καλούμε τον κόσμο και τους ρεπόρτερ της ομάδας να μην ασχολούνται με αυτά τα ζητήματα, κάνουν μόνο ζημιά στην ομάδα».

