Τον ανεβάζει συνεχώς τον Ακρίτα ο Μάριος!

Με γκολ από την «άσπρη βούλα» του αρχηγού Γιάννη Χατζηβασίλη, ο Ακρίτας έφυγε με το διπλό από το Παραλίμνι. Κέρδισε με το στενό σκορ 1-0 την «καταδικασμένη» ΕΝΠ.

Έχει φτάσει στους 19 βαθμούς η ομάδα της επαρχίας Πάφου, ξέφυγε αρκετά από την καυτή ζώνη, τούτο δεν σημαίνει ότι μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι για την συνέχεια…

Ο Λεμεσιανός τεχνικός Μάριος Νικολάου, έχει δώσει συνέχεια σε αυτά που του άφησε ο συμπολίτης του Αλέξης Γαρπόζης. Χωρίς να λέει μεγάλα λόγια, αφού αυτό είναι το χαρακτηριστικό του από την εποχή που… κλωτσούσε μπάλα.

Να δουλεύει σκληρά και να μιλά λίγο.

Οι εμπειρίες που αποκόμισε στην Ομόνοια, αρχικά ως προπονητής στην ακαδημία, ακολούθως ως βοηθός και το πέρασμα του (ως πρώτος) για μισή σεζόν στην ΑΕΛ, προφανώς έχουν βοηθήσει τον εξελίξιμο κόουτς.

Π.Χ.

Latest news
Related news