Έπεσε στο κενό η προσπάθεια της διοίκησης της ΑΕΛ, να ανατρέψει την πρωτόδικη απόφαση του Αριστοτέλη Βρυωνίδη, για την ποινή που τους επέβαλαν σε σχέση με τα γεγονότα στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα.
Το Εφετείο τους είπε «όχι», αν και προέβησαν σε κάποιες αναφορές, μέλη του σώματος, ότι ο αθλητικός δικαστής, δεν χειρίζεται σωστά κάποια πράγματα.
Η ουσία είναι ότι αύριο, οι γαλαζοκίτρινοι θα αντιμετωπίσουν την ΑΕΚ χωρίς την παρουσία του δωδέκατου παίχτη τους. Θα έχουν δικαίωμα να πάνε στο γήπεδο, συνταξιούχοι και γυναικόπαιδα…
Βρίσκουν και σε καλό ψυχολογικό μομέντουμ την ομάδα της Λάρνακας, ύστερα από την απευθείας πρόκριση στους «16» του Κόνφερενς Ληγκ.
Ο Μάρτινς, καλείται να… συνεφέρει τους παίχτες, ύστερα από την προβληματική παρουσία με τον Ολυμπιακό. Μετά το «διπλό» επί του ΑΠΟΕΛ, στην ΑΕΛ χρειάζεται και μια… εκκωφαντική επιτυχία στο δικό τους σπίτι.
Π.Χ.

