Γιατί δεν έγινε το DEAL με τον Ζέλικο Κόπιτς

Λεπτομέρειες για την πρόταση της Ανόρθωσης στον Ζέλικο Κόπιτς παρέθεσε ιστοσελίδα της Ρουμανίας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του FANATIK, η πρόταση της «Κυρίας» ήταν όπως ο Κόπιτς να λαμβάνει μισθό 20.000 ευρώ το μήνα, αλλά από αυτό το ποσό θα έπρεπε να πληρώνει και το τεχνικό του επιτελείο. Ο προπονητής φέρεται να απογοητεύτηκε έντονα από την πρόταση και έτσι οι διαπραγματεύσεις δεν προχώρησαν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά την κάλυψη των εξόδων για τους συνεργάτες του, ο Κροάτης θα κατέληγε να εισπράττει ακόμη λιγότερα από όσα κέρδιζε στη Δυναμό Βουκουρεστίου. Κατά τη θητεία του εκεί λάμβανε 18.000 ευρώ μηνιαίως βάσει συμβολαίου, ενώ αυτό το ποσό επρόκειτο να αυξηθεί στα 20.000 ευρώ μηνιαίως από την επόμενη σεζόν.

Σημειώνεται επίσης ότι αμέσως μετά την αποχώρησή του από τη Δυναμό, υπήρξαν φήμες ότι ο Ζέλικο Κόπιτς είχε πρόταση από ομάδα της περιοχής του Κόλπου, όμως ο ίδιος δήλωσε ότι δεν υπήρξε καμία επαφή.

Παρ’ όλα αυτά, δεν θα μείνει εκτός ποδοσφαίρου αυτό το καλοκαίρι. Ο πρώην τεχνικός της ομάδας του Βουκουρεστίου αποδέχθηκε πρόταση να εργαστεί ως τηλεοπτικός αναλυτής σε κροατικό τηλεοπτικό σταθμό, όπου θα σχολιάζει τις εμφανίσεις της εθνικής ομάδας της Κροατίας.

Latest news
Related news