Μεταμεσονύχτιος αποχαιρετισμός του Γιόβετιτς! Τι έγραψε ο παιχταράς…

Με ανάρτηση του στα Σόσιαλ Μήντια, στις 01:00 ο Μαυροβούνιος διεθνής άσος Στέφαν Γιόβετιτς, αποχαιρέτισε την μεγάλη οικογένεια της πρωταθλήτριας Ομόνοιας…

Έκλεισε ραντεβού με τον πράσινο Λαό, για τον αγώνα της Κυριακής με την ΑΕΚ, όπου θα γίνει και η απονομή του τίτλου.

Έγραψε αναλυτικά:

«Όταν υπέγραψα στην Ομόνοια, υποσχέθηκα να δώσω τα πάντα για αυτή τη φανέλα και φεύγω με το κεφάλι ψηλά και ένα τρόπαιο!

Στα αδέρφια μου στα αποδυτήρια – σας ευχαριστώ για τις μάχες, τα γέλια, τις αναμνήσεις. Στους προπονητές και το προσωπικό – σας ευχαριστώ που με εμπιστεύεστε. Στους οπαδούς – είστε η ψυχή αυτού του συλλόγου. 

Πρέπει να σας ενημερώσω ότι η ιστορία μου με την Ομόνοια τελειώνει εδώ. Θα σας δω όλους την Κυριακή για τον τελευταίο μου αγώνα για την Ομόνοια, όπου θα σηκώσουμε μαζί το τρόπαιό μας»!

Latest news
Related news