Με ανάρτηση του στα Σόσιαλ Μήντια, στις 01:00 ο Μαυροβούνιος διεθνής άσος Στέφαν Γιόβετιτς, αποχαιρέτισε την μεγάλη οικογένεια της πρωταθλήτριας Ομόνοιας…
Έκλεισε ραντεβού με τον πράσινο Λαό, για τον αγώνα της Κυριακής με την ΑΕΚ, όπου θα γίνει και η απονομή του τίτλου.
Έγραψε αναλυτικά:
«Όταν υπέγραψα στην Ομόνοια, υποσχέθηκα να δώσω τα πάντα για αυτή τη φανέλα και φεύγω με το κεφάλι ψηλά και ένα τρόπαιο!
Στα αδέρφια μου στα αποδυτήρια – σας ευχαριστώ για τις μάχες, τα γέλια, τις αναμνήσεις. Στους προπονητές και το προσωπικό – σας ευχαριστώ που με εμπιστεύεστε. Στους οπαδούς – είστε η ψυχή αυτού του συλλόγου.
Πρέπει να σας ενημερώσω ότι η ιστορία μου με την Ομόνοια τελειώνει εδώ. Θα σας δω όλους την Κυριακή για τον τελευταίο μου αγώνα για την Ομόνοια, όπου θα σηκώσουμε μαζί το τρόπαιό μας»!

