Ο Όμιλος Παλαίμαχων Ποδοσφαιριστών και Φίλων του Απόλλωνα Λεμεσού ενημερώνει για όσα έγιναν στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση.
Αναλυτικά:
«Ο ‘Ομιλος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΑΠΟΛΛΩΝ Λεμεσού την Τετάρτη 25/2/26 συναντήθηκε στο Μουσείο του Κώστα Παπαχριστοφόρου (CLIMACO LTD) όπου συγκάλεσε Έκτακτη Γενική Συνέλευση λόγω αποχώρησης από την θέση του προέδρου του Άγγελου Τσολάκη και δύο μελών μας, των Μάριου Χαραλάμπους και Μαρίας Ιωάννου, λόγω επαγγελματικών δυσκολιών.
Επί τη ευκαιρία ευχαριστούμε και τα τρία μέλη μας, ιδιαίτερα τον πρόεδρο, γιατί κατάφερε στην παρουσία του ο Όμιλος να διοργανώσει αρκετές σημαντικές εκδηλώσεις ιδιαίτερα τιμώντας παλαιούς ποδοσφαιριστές, μέλη των ΔΣ και άλλων παραγόντων που κατάφεραν να ανεβάσουν την ομάδα στα ψηλά σκαλοπάτια του κυπριακού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος.
Παρών επίσης έδωσαν νέα μέλη μας, παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές και παράγοντες, καθώς επίσης και επίτιμοι προέδροι του Ομίλου μας.
Όλα κύλησαν σε ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον, όπως αρμόζει στον Όμιλό μας, και το νέο ΔΣ θα συνεδριάσει τις επόμενες μέρες όπου θα καταρτιστεί σε σώμα.
Κατά την διάρκεια επίσης τιμήθηκε ο Άγγελος Τσολάκης για την πολύτιμη προσφορά του από ένα πρώην πρόεδρό μας, τον Άννινο Σωφρονίου, τον οποίο ευχαριστούμε».

