O πρώην πρόεδρος της Ανόρθωσης, Ευγένιος Χαμπουλλάς, το απόγευμα ήταν φιλοξενούμενος του Γιώργου Παυλίδη σε εκπομπή στο «Κανάλι 6», υπό την ιδιότητα του υποψήφιου Βουλευτή του ΕΛΑΜ στην επαρχία Λεμεσού…
«Παρασυρόμενος» από οπαδούς της Ανόρθωσης σε χοροεσπερίδα κατά το παρελθόν, σε κάποια στιγμή είχε… «εκτοξεύσει» υβριστικό σύνθημα εναντίον της Ομόνοιας.
Εστάλησαν μηνύματα στη διάρκεια της εκπομπής «Ελεύθερα κι Ωραία», όπου κλήθηκε να τοποθετηθεί ο πρώην διοικητικός ηγέτης της Κυρίας, για το ότι λειτούργησε σαν οπαδός.
Ρωτήθηκε αν μετάνιωσε για την συμπεριφορά του εκείνο το βράδυ…
ΔΕΙΤΕ το βίντεο και ακούστε την απάντηση του:

