Έφυγαν απογοητευμένοι από το γήπεδο «Αλφαμέγα» οι οπαδοί του Άρη, που πήγαν να παρακολουθήσουν το παιχνίδι με την Ομόνοια Αραδίππου.
Στον αγώνα του πρώτου γύρου στην Λάρνακα, είχαν αποτρέψει την απώλεια βαθμών στις καθυστερήσεις, χθες όμως δεν απέφυγαν την «γκέλα».
Κάτι πάει «Χ» στην λειτουργία της ομάδας, καλείται να βρει άμεσα την λύση ο Αρτσιόμ Ρατσκόφ, ο οποίος είχε… ξεσπάσει μετά τη νίκη επί του Απόλλωνα.
Χτες όμως, από το πρώτο ημίχρονο, δεν είχε σωστή λειτουργία στον αμυντικό μηχανισμό της, πέρα από το ότι δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ο κίπερ Φοδεριγχάμ.
Αυτό είναι μια άλλη ιστορία, όπου θα περιμένουμε να δούμε, αν θα αλλάξει ο τρόπος που αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν τον Βραζιλιάνο κίπερ, αφήνοντας τον να «βράζει» τον πάγκο εδώ και καιρό.
Π.Χ.

