Στάση εργασίας οδηγών λεωφορείων – Διαμαρτυρία για το σύστημα φωτοεπισήμανσης

Σε δίωρη στάση εργασίας κατέρχονται σήμερα, Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 11:00, οι οδηγοί λεωφορείων που είναι μέλη των συντεχνιών ΟΜΕΠΕΓΕ–ΣΕΚ και ΣΕΓΔΑΜΕΛΙΝ–ΠΕΟ.

Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης, θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Σολωμού στη Λευκωσία.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των συντεχνιών, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις προς το Υπουργείο Μεταφορών, δεν έχει δοθεί ουσιαστική λύση στα προβλήματα που προκύπτουν από τη λειτουργία του συστήματος φωτοεπισήμανσης.

Οι συντεχνίες επισημαίνουν ότι έχουν καταθέσει εισηγήσεις για εγκατάσταση συστημάτων προειδοποίησης κόκκινου σηματοδότη, ώστε να αποφεύγονται απότομα φρεναρίσματα που ενέχουν κινδύνους για τους επιβάτες.

Ζητούν, παράλληλα, κατανόηση από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που ενδέχεται να προκληθεί.

Latest news
Related news