Λίγες μόλις ημέρες μετά την τοποθέτησή τους, στάσεις λεωφορείων υπέστησαν ζημιές, με τον Δήμο να κάνει λόγο για κόστος που τελικά επιβαρύνει όλους τους δημότες.
Ζημιές σε νέες στάσεις λεωφορείων
Λίγες μόλις ημέρες μετά την τοποθέτηση νέων στάσεων λεωφορείων στην περιοχή, ορισμένες έχουν ήδη υποστεί ζημιές από βανδαλισμούς, σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Αμαθούντας.
Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση του Δήμου, οι στάσεις τοποθετήθηκαν με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και τη βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης.
Ωστόσο, η άμεση φθορά τους από πράξεις καταστροφής προκαλεί προβληματισμό, αλλά και πρόσθετο κόστος για την τοπική κοινωνία.
«Λίγοι αρκούν για να ακυρώσουν κάθε προσπάθεια»
Ο Δήμος Αμαθούντας επισημαίνει ότι οι περισσότεροι πολίτες σέβονται τον δημόσιο χώρο, τονίζοντας ωστόσο πως αρκούν λίγοι για να προκαλέσουν ζημιές και να ακυρώσουν μια προσπάθεια αναβάθμισης των κοινόχρηστων υποδομών.
«Η πραγματικότητα είναι απλή: οι περισσότεροι πολίτες σέβονται τον δημόσιο χώρο, όμως λίγοι αρκούν για να ακυρώσουν κάθε προσπάθεια», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Δήμος.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι τέτοιου είδους ζημιές δεν επιβαρύνουν κάποιον τρίτο, αλλά τελικά πληρώνονται από όλους τους δημότες.
Έκκληση για σεβασμό στον δημόσιο χώρο
Μέσα από την ανακοίνωσή του, ο Δήμος απευθύνει έκκληση για αλλαγή νοοτροπίας και ενίσχυση της συλλογικής ευθύνης.
Τονίζει την ανάγκη προστασίας των κοινόχρηστων υποδομών, οι οποίες δημιουργούνται για να εξυπηρετούν την καθημερινότητα των πολιτών και όχι για να καταστρέφονται λίγες ημέρες μετά την εγκατάστασή τους.
Κάλεσμα στους πολίτες να μην μένουν αδιάφοροι
Ο Δήμος Αμαθούντας καλεί τους πολίτες να μην παραμένουν αδιάφοροι απέναντι σε φαινόμενα βανδαλισμών.
Όπως σημειώνει, μόνο μέσα από σεβασμό, συνεργασία και συλλογική ευθύνη μπορεί να διασφαλιστεί ένα καλύτερο, πιο καθαρό και πιο λειτουργικό αστικό περιβάλλον.
Το μήνυμα του Δήμου είναι σαφές: οι δημόσιες υποδομές ανήκουν σε όλους και η προστασία τους αφορά όλους.
με πληροφορίες από το Lemesosblog.com

